Hagyományos üzletvezetés kontra webáruház készítés

Mai világunkban a webáruház készítés virágkorát éli. Manapság, az internet világában, ahol több időt töltünk internetezéssel, mint televíziózással vagy szórakozással, elavult megoldásnak tűnik bérleti díj fejében egy megfelelő üzlethelységet keresni a város egyik forgalmas részén és ott üzletet nyitni. A webáruház lett a jövő boltja, az internetes rendelés aranykorát éljük, hiszen ma már bármit megvásárolhatunk a netről, ajándékot, ételt, tárgyat, ruházati terméket, vagy épp szolgáltatást. Utazás előtt is az interneten tájékozódunk, olvassuk a napi híreket. Másrészt pedig az internetes vásárlás sokkal kényelmesebb, ki sem kell mozdulnunk a lakásból, és a kívánt terméket házhoz szállítják.

Ha a webáruházat a költségek szempontjából hasonlítjuk össze a hagyományos bolttal, a webáruház sokkal előnyösebb, hiszen itt csak a webáruház készítés díját és egy fix havidíjat kell fizetni szemben a cégüzemeltetési, személyzeti és raktárfenntartási költségekkel, melyek egy hagyományos áruház fenntartásával járnak. Ehhez jár még a bérleti díj, ha nincs saját üzlethelységünk.

A webáruház előnyeit össze sem lehet hasonlítani a hagyományos áruházakkal vagy boltokkal. Ez egy új értékesítési csatorna, amely a vásárlók sokkal szélesebb körének elérését teszi lehetővé, ráadásul jóval nagyobb árukínálattal.

A webáruház egy nagyon gazdaságos megoldás, amely segítségével bárki felkínálhatja a saját termékeit az internet látogatók számára. A webáruház készítése igen, de üzemeltetése nem igényel különösebb informatikai ismereteket, bárki naprakészen követheti a vásárlások teljes folyamatát és adminisztrálhatja a kiszállításokat, a fizetési teljesítéseket, karbantarthatja termékeit, árukészletét, akcióit, és állandó kapcsolatban lehet vásárlóival.